27 March 2011

SHOPAHOLIC GIRL


Bismillah.

Assalamualikum.

Shopping? Perempuan dan shopping memang sukar dipisahkan bukan.
Tapi ini tak bermakna tiada kaum adam yang addicted untuk ber'shopping'.

Tak percaya? Lihat bawah ni.





Muka yang penuh semangat untuk ber'shopping'.

Baiklah, tidak kira apa pun gender kamu, membelilah sekadarnya mengikut keperluan dan bajet yang ada.
Jangan berbelanja lebih dari yang termampu kerana ini bakal mengundang pelbagai masalah kemudian.
Pastikan kamu membuat pilihan yang bijak kerana kita diberi peluang untuk memilih.

Dalam banyak-banyak mall yang ada di Malaysia, satu tempat shopping je yang saya suka.
Apa lagi kalau bukan Herbalife Office di Plaza See Hoy Chan, Jalan raja Chulan.
Bagi saya, melabur pada makanan yang terbukti berkualiti dan penuh nutrisi adalah sesuatu kepuasan kepada diri sendiri.
Ini penting bagi saya untuk memastikan saya telah memberikan yang terbaik untuk tubuh badan saya.








Dapat bergambar dengan fake Messi pun kira jadilah.
Syarni Farida, botol air kamu dalam beg plastik tu.



2 comments:

  1. waaaaaaaaaaaaaaa!!!!! botol air dapat begmabar dengan Messi! x aci ! hahahah

    ReplyDelete
  2. haha.. nanti jom kite g herbalife ofis..
    amek gambar ngan messi k dear..

    ReplyDelete